the "Veenhof" had landed - Reisverslag uit Kelurahan Sanur, Indonesië van Familie Veenhof - WaarBenJij.nu the "Veenhof" had landed - Reisverslag uit Kelurahan Sanur, Indonesië van Familie Veenhof - WaarBenJij.nu

the "Veenhof" had landed

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 Juli 2015 | Indonesië, Kelurahan Sanur

Zo, de eerste officiële dag zit erop. Het is hier nu 22.00 uur en zitten alweer voldaan op de bank. Gister avond rond 21.30 aangekomen in het hotel. Mooi groot appartement met ruime woonkamer en keuken. De slaapkamers zijn top met ieder een eigen badkamer. De eerste nacht is perfect verlopen, we waren erg moe allemaal. Vanochtend toch wel op tijd ons bed uit voor het ontbijt. Daarna gelijk wat boodschapjes gedaan en een beetje rond gesnuffeld. Daarna kregen we informatie van onze reisleiding en zijn onze excursie dagen ingepland. Hierna hebben we lekker bij het zwembad gelegen, toch nog een beetje uitrusten van onze lange reis. Vandaag ook nog te horen gekregen dat we erg veel geluk hebben gehad met onze reis. De reis van donderdag is gestrand op Singapore vanwege een vulkaan uitbarsting op Java. Alle vluchten van en naar Bali zijn uitgesteld. Voor morgen hebben we een dagje strand gepland en zondag hebben we onze eerste excursie!!!

Lots of love,
Ons