hoogte punten - Reisverslag uit Kelurahan Sanur, Indonesië van Familie Veenhof - WaarBenJij.nu hoogte punten - Reisverslag uit Kelurahan Sanur, Indonesië van Familie Veenhof - WaarBenJij.nu

hoogte punten

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 Juli 2015 | Indonesië, Kelurahan Sanur

15-7 zijn we op excursie geweest.
Als eerste gingen we naar Ubud. Maar om daar te komen was erg moeilijk. Er was een traditionele feestdag van een van de goden. Straten waren versierd. Vele auto's en brommertjes op smalle wegen. Het is niet gelukt om in Ubud te komen. Dus dan maar een heerlijke balinese lunch nuttigen.

Daarna op weg naar Mengwi, een tempel bezoeken

Na het bezoek aan deze prachtige tempel gingen we op weg naar het apenpark. Wij wilden daar eigenlijk niet heen. Deels omdat het zo commercieel is en deels omdat het gewoon wilde apen zijn. We waren blij dat we weer uit het park waren. De gidsen hadden daar op het terrein een winkeltje waar je uiteindelijk eigenlijk iets moest kopen. Maar omdat wij alles in de bus hadden achter gelaten kochten we niets.

Laatste stuk in de bus naar Tanah Lot. Een tempel aan de zee met daarbij de mooiste zonsondergang op het eiland. Jammer genoeg lichte bewolking maar desondanks prachtig.

Daarna nog 1,5 uur terug in de bus naar het appartement.

16-7 heerlijk een rustdag gehouden. Waardoor er toch wat verbrande plekken op de lichamen kwamen.

17-7 taxi gevraagd om ons naar vogelpark te brengen. Ritje van half uur.
Afspraak met chauffeur dat hij op ons bleef wachten. Kosten € 14,- lachertje dus. We hebben niet eens wat van de prijs af laten halen.
Prachtig vogel park. Veel foto's gemaakt. Veel papagaaiachtige, en daarmee natuurlijk op de foto. Na een hapje gegeten te hebben gingen we terug naar appartement.

• 17 Juli 2015 - 22:10

Dirk En Wil Hoogers:

Hoi Toppers,
    mooie foto's en leuk verslag. Je maakt weer heel wat mee he.
    Geniet van die bijzondere omgeving en spiritualiteit (stille kracht :) )
    Groetjes van ons

• 18 Juli 2015 - 12:00

Ton En Bea:

Hoi fam.
    we zijn wel een beetje jaloers op jullie,wat een leuke uitstapjes .
    veel foto s en film maken dan kunnen we ook een beetje genieten.
    lieve groet van ons