barong dance - Reisverslag uit Kelurahan Sanur, Indonesië van Familie Veenhof - WaarBenJij.nu barong dance - Reisverslag uit Kelurahan Sanur, Indonesië van Familie Veenhof - WaarBenJij.nu

barong dance

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 Juli 2015 | Indonesië, Kelurahan Sanur

18-7 barong dance is een theater gezelschap die verhalen uitbeelden en dansen van legendes. Hier zijn we naar toe geweest. Een uitvoering van een uur en gelukkig hadden we de beschrijving van het verhaal erbij want soms was het niet meer te volgen.

Daarna gingen we weer in de bus om vervolgens naar de actieve vulkaan kintamani te rijden. Prachtig uitzicht. Daar konden we ook een lunch gebruiken met uit zicht op de vulkaan.

Na daar een uurtje te hebben gezeten op weg naar de bron tempel. Daar kan je in een bad om je reinigen van allerlei dingen waaronder van je angst dromen. Ook waren daar 2 kraanbronnen voor de doden. Als er dan iemand is overleden halen de lokale bevolking daar het water om de dode mee te wassen en de weg naar de begraafplaats of crematie te reinigen.

Vervolgens weer in de bus om de dag te eindigen in ons appartement.

19-7 Kuta langs het hoge zeewater gelopen met de hoge golven. Daarna naar het moderne leven de shopping mall. Robin bleef in het appartement voor een dagje rust aan zijn hoofd.

20-7. De mannen zijn gaan tennissen en de dames wat boodschapjes gaan doen. En de middag hebben we aan het zwembad door gebracht.

Morgen gaan we weer een dagje uit.

• 20 Juli 2015 - 15:14

Dirk En Wil:

Wat een belevenis, wij zouden daar ook graag eens heen gaan mooi hoor en spannend. Dames shoppen :) :) top hoor en de mannen in de warmte laten zweten met sport :) :)