eerste week verslag - Reisverslag uit Kelurahan Sanur, Indonesië van Familie Veenhof - WaarBenJij.nu eerste week verslag - Reisverslag uit Kelurahan Sanur, Indonesië van Familie Veenhof - WaarBenJij.nu

eerste week verslag

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Juli 2015 | Indonesië, Kelurahan Sanur

De eerste week zit er bijna op. We hebben prachtig weer maar wel met een vochtigheidsgraad van zo'n 80 %. We hebben een tripje gemaakt waar we bij de vleermuisgrot tempel geweest zij. Daar moesten we allemaal een sarong om. We zijn bij een watertempel geweest. Prachtige foto's kunnen maken. Ook hebben we gezien hoe een batik sarong of overhemd met de hand gemaakt werd. Ik kan je vertellen dat is hard werken. En dat buiten op een ongelukkig stoeltje in de warmte.
Ook naar een authentiek dorpje gegaan waar een varken net gedood was en wij mochten kijken hoe deze schoongemaakt werd om vervolgens op de bbq te gaan. Het was dan wel een authentiek dorpje maar was toch ook erg toeristisch ingesteld. Ook zijn we deze week naar het strand geweest. Prachtig strand en mooie zee die er helder uitzag. Er liepen veel krabbetjes rond. Er wordt ook veel gevliegerd. Daar worden hele wedstrijden mee gehouden. Vliegers die wel 5 tot 7 meter groot konden zijn.
Natuurlijk hebben we ook bij het zwembad gelegen waar wij dames nog een heerlijke massage hebben gekregen bij de spa. En de mannen gingen nog wat sportiefs doen. Golf lesje van 1,5 uur. Robin vond het geweldig.
En dan vandaag naar Kuta. Winkel paradijs. Her en der wat kadootjes gekocht en uurtje naar het strand om wat uit te rusten. Vanavond gaan we nog lekker gezellig wat eten en dan is de dag weer voorbij.
Morgen gaan we nog een dagje weg. We weten niet of dit door gaat omdat het morgen een nationale feestdag is. We zullen zien.